jag återuppstod!

Jippie! Idag har jag mått mycket bättre och dagen har nästan varit helt felfri.
Dagen började med att Lisa överraskade mig genom att förlänga min hyrbil en vecka till. Vi pratade om det igår och då sa jag att jag inte ville ha bilen denna veckan. Egentligen ville jag ju det men isåfall skulle jag vilja betala för den själv. Det kostar ca 4000kr att hyra bil här i en vecka och det är lite saftigt för mig, kan ha roligare för de pengarna lixom. Men Lisa, som är en av de mest underbara personer jag vet, hyrde ändå bilen en vecka till :)
Sedan kom Malin hit och hämtade upp mig, åkte till starbucks och satt där i några timmar och pratade av oss. Jag är superglad att jag har träffat henne. Hon är en toppenbrutta!!!
På eftermiddagen åkte jag till Tysons för att lämna tillbaka Guess-väskan. Men nej, de kunde inte ge mig pengarna tillbaka. Jag fick välja mellan antingen ett storecredit (shit, jag kommer inte ens ihåg vad det heter på svenska? Tillgodokvitto?) eller att de postar en check till mig! Va fan! Checkhelvetet tar ca en vecka så det är inte säkert att jag får den innan jag åker hem. Självklart kunde jag ju inte Lisa och Bills adress så jag får helt enkelt göra det imorgon och hoppas på att den kommer fram innan jag åker. 
På kvällen var Lisa tvungen att åka iväg så jag 'passade' glinen. I julklapp skickade jag 'gör din egen tvål' till flickorna och de hade helt missat att jag skrev om hela instruktionen från svenska till engelska, vilket tog typ en hel dag, så min julklapp har legat i en garderob fram tills idag! Tjejerna tyckte att det var skitroligt!
När Lisa kom hem igen körde jag hem till Malin och har varit där fram tills nu! Imorgon ska hon och jag åka till Leesburgh Outlet, som ligger ca en timme härifrån. Yeah! Förhoppningsvis blir det ett stoort hål i plånboken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du e bättre!! Att inte du o malin går ut o partar lite i g-town? xx

Postat av: Jo

Söt kjol.!

2010-06-16 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback