just another day

Nu har Lisa äntligen fixat lösenordet till deras trådlösa så jag kan koppla upp mig på mig egna dator! 
Igår hände det egentligen inte för mycket. Tjejerna har ju inte sommarlov förens efter jag åkt hem så de är i skolan hela dagarna. Lisa och ganska busy så jag hänger mest med mig själv. Har varit ganska trött men börjar mer och mer vänja mig med tiden.
Idag tror jag faktiskt inte att det händer något speciellt heller. Jag har ju fortfarande ingen bil så det är inte så lätt att ta sig någonstans.
Imorgon därimot ska jag äntligen träffa Frida & Paul igen. Sist jag träffade dem var på deras bröllop förra sommaren.
Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder ännu eftersom jag glömde minneskortet hemma! Smart! Men så fort vi har hyrt en bil till mig, vilket antagligen bli nästa vecka, så ska jag köpa ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback