ligger på dödsbädden

Whats up Readers?
Idag har lätt varit den sämsta dagen hittills. Jag vaknade upp men den värsta huvudvärken ever och den har inte velat släppa på hela dagen. Jag försökte ändå vara trevlig och glad mot familjen när de kom hem. Satt och spelade kort med Maria i någon timme innan jag fick så ont att jag var tvungen att ge upp.
Sa hejdå till Bill som åkte till Tjeckien i eftermiddags och sen hoppade jag tillbaka ner i sängen för att försöka sova av skiten.
Det hjälpte inte.. gick ändå upp och åt kvällsmat med resten av familjen. (får ju passa på när de käkar pizza!) och sen slängde vi oss alla i soffan och kollade på en film.
Nu är jag tillbaka i sängen och håller tummarna för att bollen mår bättre imorgon. Jag kan ju inte ligga i sängen och lipa, det är ju snart bara en vecka tills jag åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback