min underbara 2a familj!

Ikväll efter att barnen somnat satt jag och Lisa på en film och la oss i varsin soffa. När filmen var slut pratade vi lite smått om vad vi tyckte om filmen och sen nu, 3 timmar senare, har vi pratat om allt mellan himmel och jord. Och vi har inte ens kommit halvvägs!
Jag är så otroligt glad att jag fått lära känna Lisa och Bill. De är otroligt underbara personer och jag älskar dem så hjärtat nästan spricker. Från första dagen jag flyttade in hos den har de behandlat mig som en familjemedlem. De fick mig aldrig känna som att jag var anställd hos dem eller att jag var där för att ta hand om deras barn. Istället fick de mig att känna mig som deras barn och en extra vuxen resurs i deras familj.
Sedan jag åkte tillbaka till Sverige för 2 år sedan har vi fortsatt ha kontakt ganska ofta. Vi mailar varandra titt som tätt, det kan vara allt från en hel novell till att bara berätta vad man gjort under dagen.
Och det var en självklarhet att jag skulle bo hos dem nu när jag åkte hit för att hälsa på. Jag kom ju hit för att hälsa på min amerikanska familj!
Bilderna är från när vi var i Florida på semester -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback