Poolhäng!

Idag började jag dagen med att ge mig ut på upptäcktsfärd. Mitt mål var att åka till Target och framförallt se ifall jag kom ihåg vägen dit. Så jag satte mig i bilen och hoppades på det bästa. 20 minuter senare och inte ett enda körfel var jag framme! Gick in och köpte tandkräm och sen styrde jag kosan samma väg hem igen!
Nu i eftermiddag åkte jag till poolen för att försöka ge min bleka hy lite färg. Men eftersom jag kom dit vid 4 var inte solen så stark, istället njöt jag mest bara av att vara där. När jag sedan gjorde mig redo för att åka hemåt hörde jag någon som sa: Julia? När jag vände mig om stod min gamle vän Ieva där! Det var verkligen kul att träffa henne igen och vi hade båda massor att berätta, det var ju ändå två år sedan vi sågs sist.
Ieva kom till USA, från Lettand, för 6 år sedan som Au Pair men började sedan plugga här och stannade kvar. Hon arbetar fortfarande endel för familjen, så hon var vid poolen med 2 av glinen.
Ieva och ett av barnen hon tar hand om, Sarah.
Jag & Sarah
Imorgon, om det är fin väder, beger jag mig nog till poolen igen. Dock ska jag försöka vara där tidigt så man kan bränna till fläsket riktigt ordentligt. En fet solbränna är allt man behöver och sen bränner man sig inte mer på hela sommaren, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback