Schyssta Villor!

En sak man blir påmind om nu när man är tillbaka är hur otroligt vackra hus det finns här. Innan när detta var min vardag la jag inte märke till det lika mycket som jag gör nu. 
Det område min familj bor i heter Country Club Hills, i Arlington, och det kostar endel kosing om man vill köpa sig en flådig villa här. Här finns inga gigantiska 15 bäddrums mansions som Hollywood-kändisarna bor i, förutom Vita Huset då kanske? Istället finns här 'vanliga' barnfamiljshus. För oss är detta stora hus men för dem är det bara vanliga överklass hus. Jag skulle nog kunna gissa på att 99% av alla som bor i just detta området är överklass. De har alla fina hus, häftiga bilar, barnflickor till kidsen och något sommarhus ute vid kusten.
Oj, nu gled jag visst ur poängen med inlägget. Husen var det ja! Jag tog lite bilder idag så ni kan få se några hus som ligger på våran gata. Är de inte fina? Det som jag tycker är extra roligt är att nästan alla hus ser olika ut. Så är det ju inte riktigt hemma i Sverige för där ser alla likadana ut. Jag ska försöka ta ytterligare några bilder på mer grannhus se ni får än bättre bild av hur fint här är!
Vårt hus
En personlig favvo hos mig
Huset mitt emot vårt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker Lisa å Bills hus är finast!

2010-06-10 @ 16:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback