snabb update

Sorry att jag inte är så aktiv här. Har helt enkelt bättre saker för mig!
Dagarna går sjukt fort och jag kan inte förstå att jag åker hem på onsdag. Sen när började 3 veckor kännas som 1 vecka? Nåväl, jag försöker ta vara på dagarna så gott det bara går, därför spenderade jag hela förmiddagen idag genom att ligga vid poolen och jobba på min bränna. Den börjar ta sig nu men jag har fortfarande en lång väg kvar!
På kvällen hade Mia sitt B-day Party så jag stannade så länge jag stod ut. Thank God för att man inte är Au Pair längre. Även om det var mitt bästa år ever så räcker det gott och väl med ett år!
Så efter att jag fått tinitus av allt skrikande körde jag hem till Malin för en lugn kväll i soffan! 
Imorgon är det familytime som gäller. Jag har fått välja helt fritt vad jag vill att familjen ska hitta på denna helgen så imorgon ska vi åka till Mount Vernon, huset där USAs första president bodde. Hur kunde jag missa det när jag bodde här? Det ligger inte alls lång ifrån där vi bor. Sen får det räcka med att vara kulturell så på söndag ska vi åka till ett Petting Zoo! Yeah! Man får alltså klappa och mata de flesta av djuren som finns där. Är det något som är fel ifall jag tycker det ska bli mycket roligare än barnen att åka dit?
Dags att slagga! Pics kommer förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback