Time to fly!

Nu sitter jag på flygplatsen i Götet och väntar på planet. Jag grät som en liten bebis inatt när det var dags att säga hejdå till Rickard. Jag har knappt hunnit förstå att jag ska åka och allt blev så himla plötsligt, även om det var längesedan jag bokade resan. Jag började packa väskan igår kväll och helt plötsligt sitter jag här på flygplatsen.
Sist jag och Rickard var ifrån varandra var förra sommaren då han var iväg med landslaget i några veckor. Nu är det min tur att dra och egentligen förstår jag inte varför jag är så bölig. Vi snackar ju bara 3 veckor! Jag måste börja sluta vara så lipig!

Jag suttit här på flygplatsen i ca 30 minuter nu och jag ber till Gud att detta är sista gången jag flyger själv igen. Det är verkligen ingen höjdare att sitta själv på en flygplats. Speciellt inte när ens handbagage väger mer än man själv gör.. då känner man sig inte så sugen på att springa runt i taxfree affärer!
Ne, nu ska jag glo in i väggen lite!

Hejdå mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig resa sötis! Å tack för sms:et från bryssel, blev allt lite avis där...hade gärna rest med dig! puss

2010-06-01 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback