9 juni 2010

Idag känner jag egentligen inte för att skriva någonting men jag får ändå slänga in ett litet inlägg.
Det blev ju som sagt ingen stekning vid poolen idag eftersom det regnade och var kallt ute. Egentligen var det inte kallt, men nu när man blivit van vid 35 grader så känns 20 grader ganska kallt!
Istället körde jag till Tyson för att se om jag kunde göra ytterligare några fynd. Och jag måste först och främst säga förlåt, Forever 21. De måste haft en dålig dag i måndag, nu var de tillbaka i sin gamla standard med snygga klänningar! Jag provade en hel hög av klänningar men ingen passade. Hur kan storlek S vara för stort? Alla klänningarna verkade vara gjorde för DD-kupor. Okej att jag har små rattar, men såå små?
Även om ingen passade så köpte jag en av dem. Får ta och inviga min symaskin när jag kommer hem. 
Dock blev det tyvärr ingen Marc Jacobs för mig.. förnuftet tog över! Istället köpte jag en väska från Guess som jag har spanat in i några dagar. Den kostade 150 dollar och det kändes mer som min budget.
'
Det blev liiite presentshopping också. Jag hittade varsin present till min lillebror Joakim och Rickard som jag hoppas att de kommer gilla. Så nu får det räcka med presenter. Pengarna börjar tryta!
Ikväll erbjöd jag mig att passa glinen eftersom Lisa var tvungen att åka på ett möte i skolan och Bill har jobb upp över öronen. Även om jag tycker om Allison och Maria väldigt mycket så jag är otroligt glad över att man inte är au pair längre. Ett vara au pair är lätt en av de roligaste saker jag gjort, men ett år räcker gott och väl!
Nu får det räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback