imorgon åker jag hem :(

Shit, hur har dagar kunnat gå så fort? Det vara ju inte alls längesedan jag kom hit och nu ska jag åka hem imorgon.
Jag vet att jag inte varit superaktiv på bloggen men jag har helt enkelt haft roligare saker för mig. Det blir säkert bättring i sommar för då har jag verkligen inget bättre för mig!
Idag, min sista dag, åkte jag och Malin på en sista shoppingrunda. Framförallt för att jag var tvungen att köpa ytterligare en väska då jag insett att det inte fanns en chans i helvetet att alla mina saker skulle få plats i väskorna jag hade med hit! Hann även handla ännu en klänning som jag bara var tvungen att ha!
Eftermiddagen spenderade jag med familjen. Vi hade avskedsmiddag och presentutdelning. Jag fick en uunderbar tröja från Ralph Lauren av dem och de fick bla Stieg Larsson böckerna av mig. De böckerna är tydligen en bestseller här i staterna. Alla, verkligen ALLA, läser dem!
Inte nog med att jag fick tröjan, de betalde ju även min hyrbil, vilket gick på 8000kr. Billigt och bra! Min pappa Bill tjänar dock mer än självaste President Obama så de överlever nog!
Kvällen spenaderade jag och Malin på Starbucks. Tur att Malin bor i Jönköping så vi kan ses igen när hon kommer tillbaka till Sverige.
Ne, nu måste jag sova. Min väska är redan packa (kommer garanterat spricka innan jag landar på svensk mark!) så imorgon förmiddag ska jag endast ta det lugnt och gråta en liten skvätt!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ses imorgon!! Längtar efter dig!!

2010-06-23 @ 16:57:34
Postat av: jo

har du lagt ner verksamheten?

2010-06-27 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback