10 mars

Idag fick vi sova ut hur länge vi ville! Ja, båda två. Rickard har match ikväll och därför jobbar han inte idag.
Man kan väl inte precis säga att vi har tagit till vara på våran lediga dag ihop. Dagen har mest gått åt till att kolla klart på Prison Break säsong 2, tvätta och plocka iordning det sista inför våra gäster som kommer idag!
(Rickards föräldrar kommer nämligen ner från Uppsala idag och ska stanna här till på måndag)

Nu han fanskapet åkt iväg med laget för att käka gemensam lunch innan matchen. What the heck, sen när slutade spelarfruarna vara betydelsefulla? Jag tror det hade stärkt laget mycket mer ifall jag hade obligatorisk närvaro vid alla mattillfällen!

Är du sugen på att se en riktigt spännande kvartsfinal i Hylte Volley Arena (haha!) mellan giganterna Hylte Volley och bondtölparna Örkelljunga så börjar matchen kl. 19.00.
Lyckliga jag fick turen att stå i entreén och hälsa alla välkomna till dagens match. Jippie... (Rickard kom nyss hem och läste detta. Han fattade inte att det var ironi så jag vill bara meddela att detta är ironi!)
Be there in time ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt att få en heldag (eller ja.. halvdag som det blev)... Rickard är inte alltid så smart, tänkte på ironin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback