6 mars

Igår blev det många kära återseenden.
Johanna kom till mig runt middag. Allt var precis som vanligt och det kändes inte som att det var så längesedan vi sågs sist. Vi bor egentligen inte så långt ifrån varandra och därför är det lite extra tråkigt att vi ses så sällan. Jag får försöka bättra mig på den fronten.

På kvällen åkte Jag och Rickard hem till Sean & Hanna Jones. Nathan hade kommit för att häla på och det kunde vi inte missa. Även Matt från Rickards lag kom dit och umgicks. Vi kom dit ganska sent eftersom vi hjälpte en tjej som hade kört av vägen när vi skulle dit, så vi blev inte långvariga. Det var roligt att träffa Nathan igen även om det bara blev en liten stund. Rickrad skulle antagligen dit ikväll igen men jag ska åka in till Halmstad runt två tror jag.

Nu ska jag äta lite frukost och sen måste jag åka hem till mamma och fixa mitt hår. Vi skulle färga det lite igår och det blev ganska så fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback