ibland orkar man bara inte mer..

Vilken dag jag har haft.. önskar nästan att jag aldrig gick upp i morse. Att bara några få ord nästan kan få en att bryta ihop är trist. Man försöker vara så stark det bara går men ibland rinner bägaren över och då blir jag ledsen.

Nog om min jobbiga dag. Nu sitter jag hemma hos Jenny i stan och gör min första PowerPoint presentation någonsin. Jag är faktist lite nervös inför imorgon, även om jag pratar inför klasser varje dag på jobbet är detta lite nervis! Dock känns det mer säkert att prata om något jag har kolla på än när jag ska förklara en kemiskformel eller något annat krångligt.
Jag är nästan klar med min presentation men jag ska visa den för Jenny när hon vaknar (hon ska jobba natten så just nu ligger hon och slaggar) så hon kan ge mig lite feedback på vad som är bra och lite sämre.

Det ska jag göra sen det.. nu ska jag kila ner på livsen och köpa lite sallad till tacosen som jag lovat ska stå klar om 15 minuter då det är dags för Jenny att öppna de små ögonen.

Väldens bästaste familj (Pappa Bill saknas på bilden). Imorgon ska jag få berätta om dessa underbara männskor och förhoppningsvis lyckas locka några bilvande studenter till att vilja åka som Au Pair!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att du inte haft en bra dag..=( är julia lessen är sandra lessen!!!

Postat av: jo

Lycka till idag Julia=)

2010-03-23 @ 08:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback