Helgen

Helgens händelser
♦ Fredagsmys med Jasmina och Cassandra
♦ Äggjakt + äggmålning
♦ Ett misslyckat besök på Kosta Boda då det stängde precis när vi kom fram
♦ Lördagsspelkväll med Jenny, Sara & Therese
♦ Slappesöndag med bullbak och påskpynt

Ja, det har minst sagt varit en trevlig helg, full rulle hela tiden! Idag däremot har det varit lite lugnare, Rickard har legat bakis i sängen så jag ställde mig i köket och bakade bullar i hopp om att han då skulle vakna. Det lyckades! Nu ikväll gick vi ut en runda för att knycka lite påskris till balkongen, så nu är där påskigt och fint för min tjejkväll imorgon ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

awww so sote!

Postat av: Anonym

meeh, jag har aldrig sagt att jag ska med på lördag!

Vi får se hur allt blir!

2010-03-31 @ 11:19:34
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback