Onsdag

Att ha håla är verkligen inte skoj. Min förra lektion slutade 11.30 och nästa börjar 14.30. Phu! Man blir trött av att inte göra någonting. Och mina stackars elever springer beep-testet. Hihi! Jag borde egentligen inte klaga på att vara trött så jag slipper iallefall springa :)

Jag sitter här och funderar lite på hur helgen kommer att se ut. Hela fredagen kommer att spenderas i Göteborg då jag ska kolla på Rickard när han spelar beachvolley (inomhus!) och samma sak blir det antagligen på lördagen eftersom jag hoppas att de går till finalspel!
Förra året när vi var iväg på samma turnering kom ju Rickard & Martin 2a så detta året hoppas jag att de tar hem det.

På kvällen lutar det åt att vi beger oss till Byås. För er som inte vet, så är Byås en lada mitt ute i ingenstans där det festas till ibland. Jag är väl egentligen inget stort fan av det men det är skoj att åka dit någongång för att träffa sånt folk man vanligtvis inte hänger med, tex folk som man inte sett sedan högstadiet.

Time to go!

Kommentarer
Postat av: m

Äggadansen på ördag jullan? ;)

Postat av: m

Ja jag ska dit :) ne, jag vet inte, du då? Pussss

2010-04-01 @ 14:44:00
URL: http://maariiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback