Hotet mot Melodifestivalen är funnet!!!!

Herregud!
Jag är ett schlager-fan långt ut i fingertopparna och det märks väldigt väl just nu. 
Som alltid vid denna tidpunkten, runt melodifestivalens final är jag fullkomligt besatt av årets låtar. Jag har gjort en Melodifestivalen 2010 lista på spotify som går på konstant repeat.
Trots all denna lycka som sprudlar inom min när jag hör Unstoppable med Ola finns det ändå en baksida. Jag har funnit hotet mot Melodifestivalen som Dolph letar efter varje vecka.

Den skyldige går under namnet Rickard Ahlund och vill förstöra för oss alla schlagerälskare. Han tillåter mig inte ens ha på högtalarna. Istället får jag sätta på mig hörlurar, vilket iofs kan vara ganska skönt då jag slipper hans gnat och tjat! Det värsta är att jag inte får sjunga högt! WHAT! Tror han att han kan komma här och förstöra årets höjdpunkt? Nej, jag ska börja ta i med hårdhandskarna.
Några tips? Hur ska vi få ett stop på honom?


Kommentarer
Postat av: Jenny

2010-03-04 @ 21:13:11
Postat av: Jenny

Hahaha!!! Mitt tips är att låsa in honom i en garderob (lägg lite godis eller kakor i garderoben så blir han säkert nöjd, haha)!! Sen måste du ju ringa dolph å berätta att du äntligen hittat hotet!! hahaha!! Annars får vi släpa med honom upp till globen å överlämna honom direkt till dolph!! ;)

2010-03-04 @ 21:17:45
Postat av: Anonym

håller med Jenny, lås in fanskapet. Fast tycker inte han ska belönas med godis och kakor!!! Sätt på ABC på högsta volym så får vi se vem som är kaxig sen;)

Postat av: Anonym

HAHA, du är så skön att jag dör! Men... Sorry Julia, men i detta faller hejar jag på Ricke! Nog med Melodifestivalen! Bort med skiten! =)

2010-03-05 @ 09:17:44
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback