Ännu en helg att se fram emot

Det är bara måndag men jag ser redan fram emot helgen. Det kommer vara fullt upp både på fredag och lördag!
På fredag är det först o främst skolavslutning och efter det åker jag in till stan för en äkta tjejkväll. Vi, 7 tjejer, kommer börja hemma hos min syster Jenny. Där ska det drickas cosmopolitan, äta rosa cupcakes och ladda inför kvällens bio - Sex and The City 2!
På lördagen ska jag först på invigning. Min vän Johanna ska inviga hennes blomsterbutik i Halmstad och det kan jag inte missa. Jag är så himla glad för hennes skull och superstolt över henne att hon numera är egen företagare!
Senare på dagen kommer förhoppningsvis Rickard in till stan och joinar oss. För på kvällen är det Eurovision Song Contest och det ska ses hemma hos Sara och Hampus innan vi beger oss ut på stan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojojoj vilken helg det kommer att bli!! :D

2010-05-24 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback