fredagsmys!

Ikväll ska jag ha en riktigt fredagsmyskväll, helt ensam. Rickard åkte till Göteborg efter jobbet för att delta i någon volleyboll turnering, så han kommer inte hem förens på söndag.
Lisa frågade mig tidigare idag ifall jag ville hänga med hem till Frida ikväll, men när jag väl kom hem från jobbet tappade jag lusten och bestämde mig för stanna hemma och mysa själv. Jag får passa på att njuta av ensamheten medans jag kan ;)

Imorgon åker jag, mamma och pappa in till stan för lite shopping. Kvällen kommer spenderas hemma hos Jenny då vi ska laga min egna rätt! Jenny har redan provlagat den och hon tyckte den var himelsk god!

Ne, nu ska jag göra en smarrig Parisare (hamburgare med stekt ägg) och dra igång någon bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback