Mysig helg att se fram emot

Jag, Jenny och Rickard bestämde precis att vi ska åka ut till en stuga i skogen över helgen. Lördag-söndag kommer vi befinna oss i ingenmansland. I stugan finns det varken värme, el eller vatten så det kommer bli ett litet äventyr! Jag har redan börjat skriva packlista över allt vi behöver ha med oss. Sovsäck, kuddar, täcken, massvis med ljus, engångsgrill, korv & bröd, fiskespön, sällskapsspel etc.
Jag kan se framför mig hur jag går ut på kvällen för att hugga lite ved till kvällens middag. Rickard tar ett spjut i näven och beger sig ut i skogen, i hopp om att få möta ett saftigt byte. Jenny går mest runt och oroar sig över att vi inte har vatten. Hur ska man nu lyckas göra nummer 2?
Som sagt, vi har lyckats samla ihop alla ingredienserna till en lyckad helg! Bilder kommer självklart!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar! Kommer bli jättemysigt! <3

2010-05-20 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback