Helgen i bilder

Vi har verkligen haft en toppenhelg ute i skogen. Vi fick låna bekantas stuga som ligger ca 1 mil utanför Hylte. Vi kom dit i lördags eftermiddag och stannade till igår, söndag, eftermiddag. Jag lägger upp bilder istället för att skriva, det är roligare!

Framme!
Jag välkomnar alla mina två gäster
Det är verkligen en fin utsikt framför stugan
Det blev väldigt mycket fiskning. På första kastet drog Rickard upp en abborre. Inte så stor men mycket god!
Jenny vill inte vara sämre.. dock var hon det! Hon var den enda som inte lyckades dra upp någon firre.
Jag tände grillen på kvällen och bjöd på korv med bröd
Rickard
Jag konstruerade ett eget metspö i form av att snöre. Fiskarna gillade tyvärr inte det...
Haha, stugan var tyvärr inte anpassad efter Rickards längd
Jenny och Rickard sussar som stocken. Jag som inte fick plats i någon av sängarna fick sova på ett täcke på golvet! Det var fösta och sista gången jag gjorde det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en toppenhelg!! Måste göras om fler gånger i sommar!

2010-05-24 @ 19:29:52
Postat av: jo

ser nice ut=)

2010-05-24 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback