Costume Institute Gala Benefit

Alla som känner mig vet att jag har en liten besatthet av kändisar. Jag kan bli superfascinerad av att bara titta på bilder av kändisar. Något som är extra skoj är de större tillställningarna som tex Oscar Galan. Min favoritgala är helt klart Costume Institute Gala Benefit i New York. Här kommer några av mina hissar och dissar. Det finns såå många att välja mellan men jag har försökt att välja ut några. För att se alla bilder, klicka HÄR.

Hissar
Mary J Blige - Klännigen är superfin. Dock sitter den på fel person.
Jessica Alba - Klassiskt vacker!
 
Taylor Swift - Alltid vacker!
Kirsten Dunst - Äntligen tar hon på sig något vettigt!
 
Jennifer Lopez - Kvällen Vinnare!
Nicole Richie - Har man någonsin sett henne i någon ful? Nej!
 



Dissar
Rachel Bilson - brukar alltid vara stilsäker men här tappade hon nog stilen hemma.
Maggie Gyllenhaal - inget är rätt med den klänningen.
 
Katy Perry - Kunde hamnat på hiss listan om det inte vore för muttslitsen!!
Eva Longoria - Varför är klänningen för kort? Skitfult!
 
Anne Hathaway - Om man är likblek, varför då klä sig i färger som men ser ännu blekare ut i?
Carey Mulligan - Vem du än är, WTF!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah klockrent! håller med!

Postat av: Jenny

Kan inte annat än hålla med!

2010-05-07 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback