ingen grek.. förutom Rickard

Zorbas? Vilken Zorbas? Restaurangen var totaldöd. Helt igenbommad. Jag antar att grekmat inte gick hem på Koh Tao. Lite tråkigt att restaurangen gått i graven för jag var lite nyfiken på grekisk mat. Det enda grekiska jag har ätit är tsatsiki..  Jag hade också övat in den enda grekiska frasen jag kan. Yasou! Orea visia!
Nåväl, Rickard valde istället att vi skulle åka till Seashell så blev det grillspett med bakpotatis istället. Inte helt fel det heller!
Nu ska vi gå upp en våning och börja på andra säsongen av LOST! Luckan är äntligen öppnad så nu börjar det hända lite saker på ön!
Förra året gjorde jag en helt egen tårta till Rickard.. den må vara fulare men jag måste ändå säga att den
var snäppet vassare vad gäller smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback