Loppan i regnet

Jag försöker verkligen vara hård på att inte ta in våra hundar i huset. Men när det regnar FÖR mycket så kan jag bara inte låta bli. Då släpper jag in dem och låter dem sova precis innanför dörren. De vet mycket väl att de inte får gå längre in i huset och sköter det ganska bra. Bamse gjorde revolt en gång och sprang i full fart upp på andra våningen men han kom ner lika fort igen!!!
Så igår när regnet vräkte ner öppnade jag dörren så att både Bamse och Loppan skulle kunna gå in. Bamse såg sin chans och sprang in direkt medans Loppan låg kvar ute. Vi hade nämligen råkat lämnat våra sängkläder som skulle tvättas ute på altanen, så hon låg och sov på dem. Då bäddade jag ner henne riktigt ordentlig och gjorde ett tak av ett lakan till henne. Hon trivdes som fisken (hunden?) i vattnet och låg kvar där hela dagen!
Visst är hon söt våran Loppis?

Kommentarer
Postat av: verica

Ja det är synnerligen världens finaste, sötaste och klokaste lilla Loppan.



Bamsen däeemot kan man ju diskutera.....men han vaktar ju bra.



Kram mamma

2010-11-10 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback