Tårta!

Eftersom vi befinner oss på en ganska liten ö i Thailand är inte utbudet av diverse presenter det största, men jag var på presentjakt igår och hittade några saker som jag kunde ge Rickard imorse, då jag sjöng ja må han leva för honom. Självfallet sjöng jag helt fel, precis som förra året han fyllde år. Rickard (som rävsov när jag kom in!) märkte nog inte ens att jag sjöng ja visst ska han skjutas versen istället för ja må han leva ut i hundrade år.
Nu i eftermiddag överraskade jag den lille gottegrisen med en specialbeställd tårta. Det uppskattades verkligen! Ikväll är det grekiskt som gäller. Födelsedagsbarnet har fått välja restaurang och det blev Zorbas, Koh Taos eget grekhak. Vi har aldrig varit där tidigare så det ska bli intressant att se hur det smakar!
Grattis igen min älskade Rickard!


Kommentarer
Postat av: verica

Snacka om att bli uppvaktad och bortskämd.



Jädrar vilken fin tårta, trodde inte att de var så kunniga på bakverk i thailand.



Hoppas att den smakar lika gott som den ser ut.



Ha en fortsatt bra och trevlig dag.



Puss på er.



Mamma Verica

2010-11-18 @ 13:13:41
Postat av: Jenny

Grattis på födelsedagen Rickard! Hoppas tårtan smakade och att du haft en toppendag! Kramar

2010-11-18 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback