upp till er kära läsare!

Sådär! Nu har jag precis avslutat den dagliga uppdateringen med mamma & pappa på skype. Dagens diskussion handlade om vart duschen till poolen ska vara placerad.
Vår pool, som blivit försenad tack vare monsunperioden, ska stå klar om bara någon vecka. Så imorse traskade jag runt med byggmästaren för att försöka hitta en bra placering för duschen.
Några dagar innan poolen är färdig ska jag & Rickard åka över till fastlandet för att handla solsängar till poolterassen. Sist vi var över i Chumpoon spanade vi in två offer och jag tänkte be er läsare om en liten tjänst. Vilken av dessa två solsängar skulle ni vilja ligga och glassa i? Antingen den i trä, där det också ska komma på en marinblå dyna. Eller den flätade solsängen som är i mer "plastigt" material. 
Den i trä har fördelen att det går att fälla ryggen och höja för benen om man känner för det. Den i plast, nja, plast är det inte riktigt men ni kanske förstår vad jag menar ändå? Den går däremot inte att justera men den är otroligt skön att ligga i.

Så hjälp oss lite! Vilken skulle ni föredra?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den vänstra är helt klart snyggast men hur solar man ryggen?

2010-11-26 @ 16:48:07
Postat av: Anonym

Den i trä är klart bäst... skulle jag vilja ha iaf, den verkar smidig. den andra går ju inte att sola ryggen/ligga på mage o läsa

2010-11-28 @ 09:27:21
Postat av: Josse

2010-11-28 @ 13:12:45
Postat av: Josse

Trä, trä, trä =)

2010-11-28 @ 13:13:11
Postat av: Malin

Trä var absolut finast! Sen om man kan fälla ner så man kan sola ryggen, det går ju inte i den andra.

2010-11-29 @ 10:35:08
Postat av: Wolliwodoooo!!

Den i trä!!!

2010-12-05 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback