sol sol soool!

Tror ni inte att solen var framme idag? Självklart var den det! Jag har njutit hela dagen och vi har försökt vara ute så mycket vi bara kunnat. Jag och Rickard körde iväg och storhandlade, ifall det kommer ytterligare en storm (som det antagligen kommer vara hela november) vill vi vara förberedda och ha mat hemma så vi slipper köra ut och riskera få en koksnöt i huvudet!!!
Vi fick även en hel del jobb gjort i trädgården idag. Vi slet som djur och kånkade grenar fram och tillbaka så de blödde på både händer och fötter. 
På eftermiddagen körde vi bort till Sprite så pappa kunde säga hejdå till honom innan de åka till Bangkok på lördag. Han blir alltid så himla glad när man kommer att man knappt klarar av att lämna honom. Förra året grät jag som en liten bebis när jag var hos honom och sa hejdå. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli i april..
Började dagen med ett glädjeskutt och tackade för fint väder!

Jag & Loppen ligger och kelar på terassen

Haha, tror ni att en av dem spänner sig lite extra?

Pajja & Sprite



Kommentarer
Postat av: Karlsson

Ni verkar ha det underbart! Är det era hundar (loppan o den andra, inte sprite...)? Fina! =)

Postat av: Claudia

Haha! "inte jocke iallafall"

2010-11-04 @ 18:45:54
URL: http://claudiaspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback