dagens rätt - sweet and sour chicken with rice

Ny kategori - Dagens rätt.
Jag har lovat mig själv att åtminstone försöka prova en ny rätt varje dag. Annars blir det lätt att jag käkar Padthai chicken i ett halvår.
Vi får helt enkelt se hur många dagar det tar tills jag testat allt.. okej, självklart inte allt. Utan sådant jag kan tänk mig att testa. Superstark mat är ett big no no för mig. Det får Rickard testa istället. Så om det är någon asiatisk rätt som ni länge funderat över hur den
smakar, bara säg till. Rickard ställer upp på allt! Varesig han vill det eller inte. Vad gör man inte för sin
flickväns läsare?

Här har ni dagens och historiens första rätt:


Kommentarer
Postat av: mormor

tvinga inte richard att testa så stark mat, man ska älska sin flickvän mem inte dö för hennes skull, puss o kram till er alla 4, mormor

2010-10-25 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback