flammeee! (thaiaccent)

Nu har vi varit i Thailand i ett dygn och det kanns verkligen superbra! Flygningen gick helt okej men man ar verkligen slut i kroppen efter att ha flugit i 15 timmar.
Val framme pa hotellet la vi oss och sov i nagra timmar innan vi gav oss ut pa stan.

Jag hittade mitt efterlangtade forever 21, och vanner, jag var i himlen och vande. Herre min skapare vilken enormt stor affar!!! Tyvarr kopte jag ingenting denna gangen. Istallet hittade jag en underbar klanning i en annan affar som jag visar er senare.

Nu ar vi pavag till IT center for att kopa ett nytt objektiv till min kamera. Vi ska aven forsoka hitta vaffel-fiket som mamma tipsat om!

Ikvall ar det antligen dags att aka mot Koh Tao. Eftersom vi redan testat flyga och aka tag ska vi enna gangen ta nattbussen. Att det skilde ca 1500 i priset  gjorde det ocksa mer lockade. Sa vi kommer aka buss hela natten till Champoon och darifran ta baten till Koh Tao. Sa imorgon nar vi ar hemma i huset ska jag anvanda min enga data och bjuda pa lite bilder fran de forsta dagarna!

Hej sa lange fran oss!
Ni behover inte vara avundsjuka for idag ar det inte sa varmt, runt 25 grader bara.. natsan sa man maste ha kofta pa er!

Kommentarer
Postat av: Joanna

ser fram emot att se många bilder och läsa om vad ni hittar på tjejen... ska se ifall jag och lkisa kan fixa antingen resedagbok el blogg innan vi åker... ha ett underbart halvår i thailand så hörs vi... kramar

2010-10-18 @ 10:36:54
Postat av: Anonym

ha en fab time!!!!!!!!! uppdatta ofta och med mkt BILDER!!!!! PUSS

Postat av: Elisabet

Nejnej, jag är inte avundsjuk!

2010-10-19 @ 15:50:08
URL: http://elisabetandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback