julia aka the shrimp!

Idag måste jag göra er besvikna kära läsare. Det blir en supertråkig dag i bloggen utan bilder. Jag är nämligen helt slut och längtar ihjäl mig efter att få slänga mig i sängen. 
Idag har vi äntligen fått en hel förmiddag på stranden. Det känns om jag säger så! Okej, det syns mer än det känns. Jag hade lätt kunnat extraknäcka som tomat i någon pjäs. Men om några dagar lägger det nog sig och då är det bara till att brassa på med ännu en dag i solen. Vi har ju som sagt bara 180 dagar kvar här snart så det gäller att man hinner få sig en schysst bränna innan det är dags att åka hem! 
Nu ikväll var det modevisning nere på Bans. Ganska skoj var det faktiskt men ingen Kate Moss så långt ögat kunde nå. De hade snarare raggar upp några lönnfeta killar från stranden som försökte modella! Hi hi! Vi fick oss några bra flabb.. men jag hade nog inte gjort det så mycket bättre själv. Så jag ska inte sitta här och försöka vara kaxig!
Nej. Nu är det dags för sängen. Imorgon bitti tar vi båten över till fastlandet för att storhandla. Vi kommer stanna i Chumpoon tills på onsdag så något bloggande innan dess kommer det tyvärr inte bli. Men när jag väl är tillbaka lovar jag att bjuda på massa bilder.
En annan sak jag tänkt på, eftersom jag tror att några av Rickards vänner läser min blogg. Det skulle väl vara kul om Rickard också slängde in några inlägg ibland? Jag försöker tjata på honom men vi måste nog jobba tillsammans, kära läsare. Ni som håller med mig kan väl slänga in en kommentar så röstar vi fram ett svar. Ja eller Nej?
Jag räknar med er nu!!!

Kommentarer
Postat av: Verica

Hejsan lilla älsklingen!!!

Alltid kul att läsa det du skriver, stackars min lilla tomat, var försiktig.

Angående resan till Chumpon säger jag bara en sak och det är "BARA KÖP" du vet vad jag menar.

Passa på när ni har pappas visakort med er.



Stor kram till er alla

mamsen



Förresten Rickard du kan väl skriva några rader,

t.ex angående fiskrlyckan, är ni självförsörjande med mat....eller???

2010-10-25 @ 18:16:09
Postat av: Carina

Ja kom igen nu Rickard. Berätta hur stor fisken va som du fångade idag.



Kram

2010-10-25 @ 18:57:30
Postat av: Jenny

JA! Heja Ricki, heja Ricki!! ;)

2010-10-25 @ 19:14:52
Postat av: WT

Tjena ni ser ut att ha de ganska så gött nästan så att man blir lite avundsjuk ;P

Rickard kunde jy gått modell han kan väl de sen gymnasiet.

Vilde bill kan skriva några inlägg vore inte fel.

Ha de gött

2010-10-26 @ 17:19:58
Postat av: Sara

Jag röstar på att Richard måste skriva MINST ett eget inlägg i veckan. Det är väl inte för mkt begärt ;) Annars gillar jag det du skriver också! Kram

2010-10-26 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback