mygghelvete!

Mina myggbett tar kål på mig. I vanliga fall brukar jag knappt få några bett alls men denna veckan har myggorna fullständigt attackerat mig. Jag har 22 bett på högra benet och 26 på vänstra benet. Helt otroligt!
Tro nu inte att jag bara fått bett på benen. Nej då, även under fötterna, i händerna, på rumpan.. You name it and I got it!
Folk som ser mig måste tro att jag har skabb eftersom jag konstant kliar mig. Jag kliar så mycket att jag river hål på dem. Vilket säkerligen kommer resultera i supersöta ärr på hela benen. Jättefint!
Imorgon ska jag bada i myggspray. Hade jag haft en sån där dräkt man har på sig när man ska gå till bikupor hade jag med glädje haft det på mig!

Kommentarer
Postat av: Josse

Wiiiee, så himla skoj att du uppdaterar så ofta! Avis jag e på dig som är i Thailand och njuter & har det gött!! Synd det med myggbetten, men det går över innan du gifter dig;) // Höjis

2010-10-24 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback