myskväll med mina söta flickor

Jag har haft en supermysig kväll tillsammans med Johanna & Emilia. Johanna bjöd på god tacos och Millan satt mest ocg glänste med sin bränna efter en vecka i Turkiet :)
Kom gäärna och hälsa på mig i Thailand, tjejer!
Det märks verkligen på mina elever att jag är inne på min sista vecka. De uppför sig exemplariskt och vi har alla ett stort kramkalas i slutet av lektionerna. Idag var jag faktiskt väldigt nära på att fälla några tårar när jag sa hejdå till en elev. 
Tänk Thailand, Julia! Eleverna gråter då inga tårar för att jag ska åka.. det skulle vara glädjetårar isåfall. He he!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ha det underbart fröken Örnstedt och sola o bada för hela örnaskolan!=)

Postat av: Fanny

Här kommer kommentaren du bad om! Hoppas att du får en underbar tid i thailand. Vi kommer sakna dig på hemkunskapen!

2010-10-13 @ 21:08:46
URL: http://fannywahlstrom.blogg.se/
Postat av: julia

Hoppas du får ett fantastiskt halvår i Thailand!:) Kommer sakna dig på hemkunskapen.

2010-10-19 @ 15:46:40
URL: http://jjuliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback