Forever 21

Några av plaggen jag hoppas väntar på mig på Forever 21
Som jag skrev innan är det precis två veckor kvar till vi lyfter mot Bangkok. Vi har inte riktigt bestämt oss ännu, men det lutar åt att vi stannar i Bangkok i två dagar innan vi fortsätter ut till Koh Tao. 
Jag hade nämligen tänkt besöka Forever 21 för att bränna lite lappar medans vi är där. 
Shoppingmallet där F 21 ligger brann tyvärr ner i maj när det var oroligt i Bangkok men jag såg precis på hemsidan att de slog upp portarna igen förra veckan! Jippie! 
Jag har verkligen försökt snåla och spara så mycket pengar som möjligt det senaste året så jag ska ha råd att vara iväg i sex månader utan någon inkomst.. men lite shopping ska jag unna mig efter den långa flygresan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback