mer bilder

Here we come!!!
Det första man ser när man kliver av båten (förutom pappa som kommer springande på bryggan för att kramas) är en snubbe med ett spjut genom munnen...
och en annan, iklädd kjol och taggtråd som står och skär sin tunga på ett svärd. Jag frågade vår taxichaffis vad det var som pågick men han kunde inte riktigt förklara. Något med kinesisk högtid var det allefall. Thank God att man inte är kines!
Sniff sniff. Loppan var först lite osäker på om hon gillade grisörat jag hade med till henne
men efter första tuggan var hon fast :)
I vanliga fall är jag ingen märkessnobb.. men när det gäller hjälmar vill jag självklart ha de mest exklusiva märket
första stoppet med moppen blev självklart ett besök hos vår hund Sprite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahahaha.....hjälmen passar ju dig perfekt! ;)

2010-10-20 @ 20:36:55
Postat av: Anonym

ni ser ut att ha det prima!!!!! haha cp hjälmen alltså.. no words! ;-) Blogga mkt så man håller koll på dig! miss u xxxxxxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback