chumpoon bildbomb!

Nu är vi tillbaka på Koh Tao efter en snabbvisit i Chumpoon. Trotts att vi bara varit på Koh Tao i en vecka var det ganska skönt att komma över till fastlandet och lite civilisation. Det är ju lågsäsong här fram till december så något vidare drag på ön är det inte.
Vi fick köpt det mesta vi skulle ha. Allt från tvättmedel, till amerikansk-pannkaksmix, till duschset till lägenheterna, till träfärg.
Igår kväll var vi ute och käkade med vår vän Auy. Det var superroligt att träffa henne igen.

Här kommer en bildbomb från de senaste dagarna!.. ursäkta för lite halvrörig text men jag är så himla trött.
Vi hade en rosablå himmel över Nanguan i förrgår. Mycket mysigt!

Bamse & Jag



Fireshow på modelvisningen

Bikinimodellerna

What? Cirkus?

Uppe med tuppen och väntar på båten till Chumpoon


Världens tråkigaste resesällskap som antingen läste eller sov hela vägen!!!!

En liten bussfärd för att komma in till city

Vi hade en thailändsk vän som körde oss till alla affärer.
Det var antingen att sitta på flaket eller tycka ihop oss i bilen. Vi valde att trycka ihop oss. Ha ha! Rickard fick
inte ens plats med huvudet! Och benutrymme kunde man bara drömma om!

Vi spanade även in lite möbler till trädgården.. pga av storlek valde vi inte denna bänk!


Rickard and the GoldenHeffa

Vi fick en extrasäng till Pappa på rummet. Cozy cozy!

Rickard, som avskyr allt från havet provade en mussla för att impa på Auy! He he!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härlig att även jag får vara med på bild! ;)

2010-10-27 @ 21:04:18
Postat av: Rickard

Jag blev så glad när jag såg dig, Jenny!

2010-10-29 @ 02:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback