its raining!

Igår när vi kom tillbaka till Tao öppnade sig himlen fullständigt. Regnet öste ner i flera timmar. Vår gräsmattan tackade och bockade för att få bli vattnad och vi klagade inte speciellt mycket heller. Vi bestämde oss för att stanna hemma hela kvällen så Rickard stekte amerikanska pannkakor till oss alla.
Idag regnade det lite på morgonen men resten av dagen har varit lugn. Det är lite molnigt på himlen men fortfarande väldigt varmt. Regnperioden ska vara mellan oktober - november så det är bara till att förbereda sig på mer, mycket mer, regn de kommande veckorna.
Vi var och käkade lunch på ett nytt ställe idag, som jag tror kommer bli lite av ett favvisställe. Vi åt båda pasta
men de hade många goda sandwich och annat på menyn som ska provas. Ännu har vi bara testat en bråkdel
av alla restauranger som finns på ön så vi har många kvar att utforska innan vi åker hem.
Ikväll ska pappa och Joakim iväg med dykklubben och spela bowling. Jag och Rickard kommer nog stanna
hemma och titta på den senaste Twilight filmen Eclipse. Vi beställer nog hem lite mat och bara tar det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Sentow

Gott att det kan regna lite på er också.



Var på söderstadion igår kan du hälsa din lillebror. FY FAN VILKET TRYCK! Går fortfarande med ett leende på hela ansiktet.

Postat av: verica

Hejsan!!



Klaga inte ni har ju åtminstone varmt regn, här hemma är det ju kallt regn, knappt så jag får ut lilla Maja att pinka.



Krama lille gubben som fyller 20 imorgon.



Kramar till er alla från mamma



jag hör av mig när jag kommer hem från jobbet vid 14:30 vår tid.

2010-10-28 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback