gårdagen

Jag har delade meningar som gårdagens personalfest. Förfesten var trevlig. Kul att träffa kollegorna utanför skolan! Väl på byås fick vi ett stort bord som gjorde att alla lärarna från högstadiet kunde sitta tillsammans. Vi klämde i rejält i allsången och skrattade mycket.
Det serverades hamburgertallrik, men hamburgaren var så stark att jag trodde munnen brann upp på mig! Jag klarade av några tuggor men när jag såg min tunga ligga på tallriken insåg jag att det var färdigkäkat för min del!
Efter att Hylte kommuns personal hade ätit färdigt plockades bord och stolar bort, dörrarna öppnades för allmänheten och dansbandet Zeconds tog plats på scen. Jag hade väl egentligen tänkt stanna och shaka loss men vid halv 12 hade jag fått nog. Dansband i all ära men det funkar inte att spela lugna låtar när vi var 90% kvinnor där.
Så jag och mamma åkte hem, kröp ner i sängen och tittade på IDOL istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback