fredagsmys!

Äntligen helg! Min första arbetsvecka är över och jag är helt slut! Det är skönt att vara tillbaka bland alla elever och jag trivs otroligt bra som henkunskapslärare. Nej, inte så bra att jag skulle vilja utbilda mig till det!
Man borde kanske tro att jag är less på allt som har med mat att göra eftersom jag sysslar med det hela dagarna, med icke! 8orna har gjort råkosttallrik hela veckan och 9orna har bakat smörgåsgifflar. Grönsaker är ingen favorit hos mig så det har inte lockat speciellt mycket. Gifflar är väl ingen stlrre hit det heller. Så ikväll ska jag försöka lyxa till det och laga något riktigt onyttigt och gott. Hittade även ett recept på en hallonpaj jag hade tänkt testa. Resultat kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback