Helgens planer

Nu kickar vi igång helgen med lite volleyboll! US Open kan slänga sig i väggen för här har vi Hylte Open, den omåttligt kända volleybollturneringen.
Rickard skulle egentligen hoppat in och spelat kvällens match men nu blev det visst inte så. Istället får han sitta på läktaren med mig och heja när Hylte möter det danska laget Middelfart. Japp, ni läste rätt. Dem heter Middelfart på allvar! 
Imorgon styr vi istället kosan ner till Helsingborg. Vi ska nämligen gå på Wallmans Salonger och bo en natt på hotell. Mysigt va? Jag fick nämligen det av Rickard i födelsedagspresent så jag har längtat i nästan en månad nu! God mat, endast schlagermusik och min älskade Ricki.. bättre än så blir det knappast!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback