Thailand - Poolen

Väldigt snart bär det av till Thailand och det ska bli så otroligt skönt.
Många frpgar mig vad jag ska göra där i ett halvår. Något riktigt svar ¨på den frågan har jag inte. Men eftersom mina föräldrar har byggt sex lägenheter på Koh Tao kommer, förhoppningsvis, min och Rickards huvudsyssla vara att hyra ut dem och se till så att gärsterna har det bra.
Jag ska därför visa er lite bilder på "området" så ni kan få er en bättre bild på mitt kommande halvår, vad det är jag ska syssla med och vart jag kommer befinna mig!

Bilden är tagen från vårt hus. Pinnarna närmst på bilden är grunden till poolen. Huset där bak är våra sex lägenheter.


Samma pool - annan vinkel. Huset ni ser på denna bilden är vårt egna hus.


Poolen


Poolen


Poolen börjar se hel ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback