Då var det snart dags!

Jaha! Då var de sista få timmarna på Koh Tao komna och det känns sådär skulle man kunna säga. Det ska bli kul att komma till Bangkok i några dagar och tro det eller ej så ska det bli ganska skönt att komma hem också. Speciellt när jag vet att jag snart ska åka tillbaka hit. Annars hade jag inte varit lika okej med att lämna.
Vi försökte få det mesta gjort med städning, sopor, packning och sådant igår, men ändå känns det som det är hur mycket som helst kvar. Ett stort hus med tre våningar tar längre tid att städa än vad man tror!!!
Rickard är ute och damsuger poolen nu (misstänker att han tog på sig den sysslan för att jobba på brännan in i det sista!) och jag försöker packa klart och bestämma vad som ska lämnas kvar och vad jag vill ta med hem.
Vi tar tåget till Bangkok ikväll och det ser vi fram emot. Sist vi åkte var 1a klass biljetterna slut men nu bokade vi i tid så vi får egen kupé. Det ska bli intressant! Vi ska även passa på att fylla kaggarna riktigt ordentligt på Pizza Company i Chumpoon innan tåget åker. De har utan tvekan Thailands bästa pizzor!
Nä, nu ska jag göra ett sista ryck så jag hinner kela med Loppan riktigt länge innan taxin kommer och hämtar oss. Vi skämde bort henne med en riktig brakfrukost i morse så hon lär vara mätt till jag kommer tillbaka i juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback