Sista etappen

Jag ska sluta ursäkta mig för att jag är så otroligt kass på att uppdatera bloggen. Den enda enkla anledningen är för att jag inte orkar eller har lust lika ofta som förr. 
Jag ska göra mitt yttersta och bjuda på lite bilder in i det sista. När vi är tillbaka i Sverige tackar jag och bloggen antagligen för oss. 
In i det sista var det. Den senaste veckan har varit VARM! Vädret vände verkligen efter stormen och hettan kom. Jag skulle gissa på att vi snittar 40 grader under dagarna och runt 30 på nätterna.
Som Kim såg har jag lyckats dra med mig Rickard ut så han också kan se lite solbränd ut när vi kommer hem. 
Vi ska ut till poolen nu hade vi tänkt så jag ska knäppa lite bilder under dagen!
Later!

Kommentarer
Postat av: Josse

Naeej sluta inte blogga! Läser varje dag!

2011-04-15 @ 12:36:48
Postat av: Jo

läser också varje dag

2011-04-16 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback