brännan here I come

Solen var verkligen på vår sida idag så istället för diverse sysslor placerade jag mig i en solsäng vid poolen där det jobbades flitigt på brännan. 
Rickard sa att jag såg ut som ett rödljus i ansiktet och sjöng Rudolf med röda mulen. Ha! Det ska komma från någon som är blekare efter 6 månader än han var när han kom hit! 
Vi har varit flitiga med att testa nya restauranger de senaste två dagarna. Kommer ni ihåg att jag skrev i
början att vi skulle äta på Koh Taos alla restauranger innan vi åker hem. Nja, det kommer nog inte bli så
, men vi har säkert avklarat 70 % av restaurangerna.
Jag ska försöka sätta ihop ett litet Koh Tao Tips - inlägg innan vi åker hem. Jag kanske har någon läsare
som ska besöka Koh tao och då är det ju perfekt med lite tips från en wannabe-thailändare :)
Dags för gårdagens Big Brother!
Just det, jag måste passa på att hälsa till Örnaskolans gullunge, Daniel i 9B att jag visst saknar er!
Ni ska alla få bjässekramar när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: verica

Hejsan på er!



Vad skönt att ni fått fint väder nu.

Passa på och sola och bada nu den sista månaden så mycket ni kan.

Hemma regnar det och är ganska mulet, men det var ganska fint igår så då passade jag på att dammsuga gamla Bettan.



Säger bara en sak hellre röd än vit, så bara njut av solen.



Stor kram från mamma.

2011-04-05 @ 09:24:51
Postat av: Kimpaaa

När kommer ni hem!? saknar er!

2011-04-05 @ 13:22:25
Postat av: Pappa

Hej Jullan!

Såg att Owen har dött.

Verkigen sorgligt att inte få träffa honom igen.



Pappa

2011-04-05 @ 13:30:04
Postat av: Gullungen

Hihihi :)

2011-04-05 @ 16:54:50
Postat av: Blomman o Marie

Hej, vi brukar åka till Koh Tao varje år, ibland blir det fler gånger per år...

Vi hittade er blogg när vi skulle kolla hur det stod till på Koh Tao efter regnet.

Vår favoritrestaurang heter Blue Chair, den ligger snett emot Simple Lifes restaurang och hotell.

Även Tong Thai är prisvärt.

Vi åker ner i början på juni och blir kvar till 22 juli, längtar redan.

Vi brukar alltid vara där under Song Kran som infaller runt 13 april, det är superkul.

Ha det så fortsatt bra.

Häls

Blomman o Marie

2011-04-06 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback