Logan my Love!

ALLSÅNGEN! Såg ni Allsången på Skansen??? Jag såg, jag grät, jag skrattade, jag dansade och jag sjöng! Dra mig baklänges vilken bra Allsång de bjöd på idag. Utan tvekan den bästa för denna sommaren och allt tack vare Johnny Logan. Jag älskade honom förr och nu älskar jag honom ännu mer!
Visst att han har blivit några år äldre men när han klämde i till Hold me now fanns det inte ett torrt öga på mig! 
Vänta.. Nu ångrar jag mig lite. Allt var inte alls tack vare Johnny-my-Friend! Jag måste även tacka Måns mumsmums Semleröv för Cara Mia. Schlagers i all ära men inget går upp mot Cara Mia! Förutom Perelli, Carola och gänget förstås men då snackar vi ju en helt annan division!

Måste även säga att stygnen är kvar. Ringde och pratade med Rickards mamma idag och fick då expertis hjälp, så nu ska stygnen sitta kvar åtminstone tills på torsdag!
Jag får försöka hålla mig ifrån frestelser som att bada fram tills dess. Så imorgon blir det fiske tillsammans med Kim!

Kommentarer
Postat av: Mariooo

Skansen är bara fööör bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback