Julia 23 år

I fredags hade jag ett litet födelsedagskalas för mina vänner. Tyvärr var det många som inte kunde komma av olika anledningar men vi hade superskoj ändå.
Tack för ett otroligt trevligt firande, underbara vänner ♥
Då vanlig tårta inte riktigt är min grej fick ljusen istället sättas på smörgåstårtan. Inte heller hade jag 23 ljus så de två första ljusen fick stå för 2an och de tre sista fick stå för 3an! Allt går om man vill!
Smörgåstårtan som jag gjort själv blev utsökt även om jag glömde köpa dekorationen till toppen :)
Glada gäster! Lisa, Maria & Kim
Lisa, Maria, Johan, Andreas, Kim & Jag
Ja må hon leeeva
Haha, jag lyckades bara blåsa ut 4 av ljusen men hoppas min önskning går i uppfyllelse ändå!
Min underbara valross-kompis Kim & Jag

Kommentarer
Postat av: Jo

Fab klänning!

2011-08-17 @ 23:03:16
Postat av: Karlsson

Grymt snygg klänning du hittat!

2011-08-18 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback