Julen närmar sig

Nu är det bara två ynka dagar kvar och sedan tar vi på Örnaskolan äntligen jullov, vilket är otroligt efterlängtat och välbehövt!
I år kommer jag fira julen tillsammans med Rickards familj i Uppsala. Det blir andra gången som jag firar jul utan min egna familj, första gången var i USA och då satt jag ensam på mitt rum och grät vilket inte var någon jättehit!
Årets jul kommer förhoppningsvis innehålla mycket roligare saker än att sitta och lipa!
Jag har även haft lite i baktanken att sticka till Thailand, men sista minuten biljetterna är fortfarande för dyra. Om det dyker upp någon mellan 23 - 25 tar jag mitt pass och hoppar på ett plan, men som sagt, det ser inte så ljust ut just för tillfället!


Förra året firade vi allt annat än en stillsam jul.. vi lät istället bucketsen flöda nere på Ban's på Koh Tao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback