vi knegar på!

Vi är helt slut idag! Detta har varit värsta knegarveckan för oss och vi är inte färdiga än på långa vägar. Även om vi bara jobbar några timmar per dag så är det slitsamt i 40 graders värme!
Idag målade vi räcket på nedersta våningen. Ni kommer väl ihåg att vi målade räcket på översta våningen i julas? Nu har vi bara mittenvåningen kvar men eftersom förgen tog slut idag får vi göra färdig där nästa vecka.
Efter målningen blev det en runda ner till Sairee för att spela biljard. 2 - 2 i matcher så det lutar nog åt att det blir ännu några spel imorgon. Vi körde vidare bort till Ban's och kollade på när folk spelade Beach Volley. Jag var bara tvungen att stanna kvar för det var fyra svenska tjejer som ville spela och de gick in för det som fan, nu snackar vi lindade in låren, vevade igång axlarna, viskade taktik till varandra, klagade på bollen och annan skit. Jag var helt inne i filmen som de höll på att visa rakt framför ögonen på mig och kunde inte gå därifrån!
Vad gör de när de väl får spela? Servar under när och slår sedan bollen rakt ut i havet! HAHA! 
Ni tycket säkert det låter skittrist men det roliga var att de gick in för det så hårt att jag trodde det va grymma brudar som skulle lira lite beach... och så får jag se folk som slår värre än mig, som är rädd för volleybollar!!
Nu ska jag laga kvällsmat! Ska testa på en ny rätt ikväll som jag aldrig gjort tidigare. Ska försöka ta lite bilder och lägga ut receptet om det smakar någorlunda!

Visst blir det fint?


Kommentarer
Postat av: jonas

hhahahaaaaa snygg keps!! 20 bath?

2011-02-20 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback