bowling!

I förrgår tog vi en taxi till vad som skulle vara Saigons bästa varuhus, Diamond Plaza, men precis som allt annat i detta land var det rena skiten. Tre våningar fyllda med skit.
Den enda guldklimpen i varuhuset var bowlingdelen. Vi gjorde en liten miss när vi skulle betala banan för vi sa att vi ville spela två serier.. så efter första serien släcktes banan ner. De menade att två serier var en varsin och vi trodde att det skulle vara två serier.
Jag förlorade tyvärr med ett poäng.. fast egentligen vann jag eftersom datorn gav Rickard 9 poäng på 5e
slaget innan han ens hade rullat iväg klotet.
Det får bli en rematch när vi är tillbaka i Bangan imorgon!

Kommentarer
Postat av: verica

Hej!



Vilka fina BILDER FRÅN TUNNLARNA I vIETNAM



Minns hur jädra trångt det var. Kul att ni åkte dit.



Skönt att det fanns bowling att ta till med när det inte finns så mycket annant att göra där.



Ha det nu så gott sista dan i Saigon.



Kram mamma

2011-01-13 @ 07:44:54
Postat av: Jacqueline

Hejsan. Så synd att Vietnam inte är så kul att vistas. Å andra sidan mycket bra att veta för min del eftersom jag alltid har velat åka dit, nu vet jag att jag kan spara till andra resemål ;) har så bra och jag ser framemot nya updateringar när ni kommer "hem" till Thailand. Kramis

2011-01-14 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback