imorgon sticker vi!

Jisses vad dagarna har gått fort! Imorgon åker vi till Bangkok tillsammans med min familj och två dagar efter det åker de hem till Sverige igen. Deras veckor här har gått alldeles för snabbt. Vi har knappt hunnit umgås och mamma & pappa har inte ens varit på stranden! 
Vi har haft fullt i lägenheterna under jul och nyår och eftersom mina föräldrar har varit här har jag och Rickard haft "semester" och låtit dem arbeta istället.
Det har varit stressigt och mycket att göra men ändå kul att testa på hur det är när det är fullt med gäster och massa saker att göra. 
Men nu börjar som sagt deras tid lida mot sitt slut. Imorgon kl 14.45 går båten till Chumphon, fastlandet. 20.44 kommer tåget in som ska ta oss till Bangkok. Tyvärr var vi inte ute i tillräckligt god tid (1 vecka i förväg) när vi skulle boka biljetterna så istället för 1:klass ska vi åka 2:klass. 
Skillnaden på 1a & 2a är att i 1:klass är det en sovkupé för 2 personer och i 2:klass är det en sovkupé för 4 personer. Det hade varit helt okej om det inte varit så att vi fick tre olika kupéer. Det kommer antagligen bli så att jag och Rickard tar den ena, Jenny och Joakim den andra och mamma och pappa den tredje. 
Det är väl helt okej egentligen, bara inte jag och Rickard får dela kupé med någon som snarkar!!! Då är sömnen körd för min del på dirren!
Efter att familjen lämnat oss är det vår tur att flyga vidare. Den 10e flyger vi över till Vietnam för en snabbvisit på 4 dagar. Som jag berättat tidigare är jag inget vidare fan av Vietnam men jag hoppas ändå att vi får det roligt!
Nu kallar min väska som väntar på att bli packad!
Jag tar med min datorn så vi får hoppas att de har internet på hotellet!
Kram på er!
Har ingen ny bild så jag lägger upp en gammal.
Någon jag kan sakna nu när vi varit iväg är att få klä upp sig. Man kommer lätt i den slappa och härliga livsstilen som råder på Koh Tao. Folk skulle stirra på en om man drar på sig värsta sminket, högklackat och någon flådig klänning här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback