pissväder!

Idag hann vi med en snabbvisit på stranden innan det började regna. Superttråkigt att vädret har varit kasst de senaste dagarna och tyvärr kan jag inte göra något åt det.
Nu ska vi till Morava och äta lite ordentlig mat, köttbullar, mos och lingon. De är inte i närheten av farmors hemmagjorda köttbullar, men det bästa Koh Tao har att erbjuda!
Jag har försökt övertala mitt pensionärsgäng till en kväll i festens tecken.. jag har fått med mig noll personer än så länge men då har jag inte lagt till mitt vassaste vapen ännu: hundögonen! Funkar inte det.. då hotar jag dem med att de inte får bada i min pool. Det måste ju funka!
Imorgon får ni veta svaret!
Jag och Kim tillsammans med Anna Bergendahl! Varför vi har likadana kläder på oss berättar jag en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback