poolcollect!

Dagarna bara springer förbi och jag har knappt tid till att sitta vid datorn och uppdatera vad som händer här i Thailand. Tro inte att jag har glömt er bara för det. För ni vet ju att jag kommer tillbaka! Det gör jag alltid!
Igår hade vi en heldag vid poolen. Kim pressade på som vanligt, vi spelade Yatzy som resulterade i poolcollect-tävligt. Kim och & Rickard var tävlande och jag & Robin fick vara funktionärer då vi inte var så sugna på att bada.
He he, tävlingen gick till så att jag & Robin kastade i 13 tärningar i poolen som Kim & Rickard sen skulle hitta.. men självklart fanns det några små hakar. Beroende på vilket tävlingsmoment de gjorde (vi blev riktigt avancerade och körde olika grenar och reglar för varje deltävling) fick de inte använda cyklop, bara plocka en tärning i taget innan de hämtade nästa osv. 
Jag & Robin fick oss riktigt många härliga skratt när vi följde Kim & Rickards jakt på liv och död efter
tärningarna! Vem vann då? Rickard vann med minsta lilla marginal sista deltävlingen och tog därför
hem hela matchen med 5-4.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback